کیاشا جونکیاشا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه سن داره

گنج مامان وبابا

نظرات (31)

مامان گیسو جون
7 اردیبهشت 93 23:31
سلام گلم به به چه گل قشنگییییییییییییی
مامان
پاسخ
سلاممممممممممم به روی ماه خودت و دختر نازت آره منم دوستشون دارم مخصوصا رنگشو
مامان گیسو جون
7 اردیبهشت 93 23:33
اعظم جونم دستم بهت برسه می کشمت هههههههههه وای به خدا با کامنتت انقدر خندیدم که خدا می دونه الهی همیشه تنت سلامت و لبت خندون باشه تو برقصی نرقصی بلغزی نلغزی همه جوره عشق مایی و دوستت داریم بوسسسسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم .چه کنم قره دیگه پیر و ججون و هم سرش نمیشه منم دوستتون دارم عزیزمممممممممممم
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
8 اردیبهشت 93 0:23
وای چه گل خوشگلی.رز یکی از گل های مورد علاقه من.
مامان
پاسخ
اتفاقا منم عاشق رز هستم و از 10 دفعه خرید گل ما تو خونه 9 تاش رز هست
مامان گیسو جون
9 اردیبهشت 93 13:59
مامان
پاسخ
مامان الینا جونی
10 اردیبهشت 93 18:10
سلام اعظم جون خوبی ؟؟ گل زیبایه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم نه به زیبایی گلی که تو داری تو خونه عزیزم
مامان الینا جونی
11 اردیبهشت 93 13:36
عزیز دلمیییییی انشاا.... به همین زودیا تو هم عکس زیبای گلتو بزاری و کلی ما لذت ببریمممم از دیدن روی ماهش
مامان
پاسخ
ممنونم فاطمه جونمممممممممممممممم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
11 اردیبهشت 93 14:24
سلام عزیزم خوبی کجایی خوشگلم دلتنگت بودممممم امشب ،شب آرزوهاست و من آرزو دارم دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار(( التماس دعا ))
مامان
پاسخ
ممنونم از اینکه به یادم بودی عزیزم
مینا مامان روشا
13 اردیبهشت 93 10:26
سلام عزیزم خوبی؟ وای چه گل قشنگی کلی کیف کردم راستی کی میاین این طرفا؟
مامان
پاسخ
سلام گلم منونم .شما چطورین؟ مرسی چشمات زیبا میبینه اگه خدا بخواد چیزی نمونده
مامان الینا جونی
17 اردیبهشت 93 23:02
سلام اعظم جون خوبی دیشب خواب دیدم اومدی و دارم بهت میگم مگه قرار نبود خرداد بیای به من نگفتی که نیام پیشت و تو هم میخندیدییییییییییییی
مامان
پاسخ
ها ها ها عزیزم مطمئن باش صبح که برسم بهت زنگ زدم
مامان ستاره
19 اردیبهشت 93 11:12
وای چه گل خوشگلی عاشق این گل ها هستم کاش میشد هیچ وقت خراب نشن برو خصوصی گذاشتم
مامان
پاسخ
آره عزیزم .اما هر چیزی عمری داره پس لذتشو ببر و خودتو ناراحت نکن
لي لي
20 اردیبهشت 93 7:33
سلام خواهرم خوبي خيلي خيلي دلتنگ ات بودم ..... خيلي دوستت دارم ميدوني كه ....
مامان
پاسخ
سلام عزیزم .منم دوست دارم .ممنونم برای لطفت
لي لي
20 اردیبهشت 93 7:33
چه گل زيبايي .... با تمام وجود تقديمش ميكنم به خودت خواهر
مامان
پاسخ
این گل رو گذاشتم برای همه دوستای گلم مثل خودت
لي لي
20 اردیبهشت 93 7:34
خواهر يه هول و ولا اوا داشته از رو مبل مي اومده پايين پاش شكسته .... از چهارجا استخونش خورد شده
مامان
پاسخ
الهی بمیرم براش .عزیزم
لي لي
20 اردیبهشت 93 7:36
عاشقتمممممم خواهر.... يك ماه و نيم بايد تو گچ باشه متاسفانه
مامان
پاسخ
عزیزممم الهی چقدر اذیت بشه
مــن و آوا قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 7:11
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻦ ﺑﻤﯿـــــــــﺮﻡ ﻫﯿﭻ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫـــــــﺪ ﺍُﻓﺘﺎﺩ .. ﻧﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺧﺎﻃِـــــــــﺮﻡ ﺗﻌﻄﯿﻞ ﻣﯿﺷــــــــﻮد ﻧﻪ ﺩﺭ ﺍﺧﺒـــــــــﺎﺭ ﺣﺮﻓﯽ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﺷـــــــــﻮﺩ ﻧﻪ ﺗـــــــــﻪِ ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺴﺘـــــــــﻪ ﻣﯿﺸـــــــــﻮﺩ ﻧﻪ ﺩﺭ ﺗﻘﻮﯾـــــــــﻢ،ﺧﻄّﯽ ﺑﻪ ﺍﺳﻤﻢ ﻧﻮِﺷﺘﻪ ﻣﯿﺸـــــــــﻮﺩ .. ﺗﻨـــــــــﻬﺎ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﮐﻤﯽ ﺳِﭙﯿﺪ ﻣﯿﺸـــــــــﻮﺩ، ﺍﻗﻮﺍﻣﻤ ﭼﻨـــــــــﺪ ﺭﻭﺯ ﺁﺳﻮﺩﻩ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﺸـــــــــﻮﻧﺪ، ﻋﺸﻘـــﻢ ﺑﻌـــــــــﺪ ﺍﺯ ﻣُﺪّﺗﯽ ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾـــــــــﺶ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵِ زنی دیگر ﻣﺭﺍ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺒــــــــﺮﺩ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻢ ﺑﻌـــــــــﺪ ﺍﺯ ﺧﺎﮐﺴﭙﺎﺭﯼ ﻣﻮﻗــــــــﻊِ ﺧﻮﺭﺩَﻥِ ﻏﺬﺍ ﺁﺭﺍﻡ ﺁﺭﺍﻡ ﺧﻨﺪﻫﺎﯾِﺸـــــــــﺎﻥ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﺷـــــــــﻮﺩ .. ﻭ ﻣﻦ ﺗﻨـــــــــﻬﺎ ﮔﻮﺭﮐﻨﯽ ﺭﺍ ﺧﺴﺘﻪ ﻣﯿﮑﻨـــــــــﻢ ﻭ ﻣﺪﺍﺣﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺍﻟﮑﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ ﻣﯿﮕﻮﯾـــــــــد
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم همیشه سلامت باشی و سایت روی سر آوا جون
مامان گیسو جون
21 اردیبهشت 93 23:54
عشقم خصوصی
مامان
پاسخ
چشمممممم
مامان پارمیس و پارسا
22 اردیبهشت 93 1:46
سلام عزیزم من از دوستای مونا جون و گیسو جون هستم بدجوررررررر دلم میخواد باهاتون دوست بشم!!! از بس کامنهاتون باحاله!! اگه دوست داشتید یه سر به پارمیس http://parmisatin.ninipage.com و پارسای http://parsaatin.ninipage.com من بزنید خوشحال میشم باهاتون دوست بشم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم .ممنونم از لطفتون اما بگید کجا پیغام بدم رمزو
m2
8 خرداد 93 15:54
سلام اعظم جون خوبی من دوس دارم تو نی نی وبلاگ ی وب درست کنم اصلا نمیشه میشه کمکم کنی یا هر کس این پیام رو میخونه راهنمایم کنه ممنون میشم
مامان
پاسخ
برات نوشتم عزیزم
مامان گیسو جون
13 خرداد 93 1:48
خصوصی
مامان
پاسخ
مامان زهرا
4 تیر 93 13:32
سلام اعظم جونم کجایی بابا خبری ازت نیست نکنه تو هم دم به تله دادی خواهر
مامان
پاسخ
سلام عزیزم امروز از ایران برگشتم هم خسته بودم و هم کلی جابجای داشتم در اولین فرصت میام
نیلوفر
26 تیر 93 13:01
فروش عروسک دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان عاطفه
15 مرداد 93 15:08
سلام گلم نینی وبلاگ وبه قبلی رو حذف کرد این آدرسه جدیده
مامان
پاسخ
عاطفه بهرام
2 شهریور 93 22:40
اعظم گلی خوبی عزیز دلم من رمزتو ندالمممممممممم
مامان
پاسخ
الان برات میذارم عزیزم
مسافرکوچولو
28 شهریور 93 12:19
سلام دوست مجازی چندتا حرف داشتم باهات حرف اول وبت حرف نداره حرف دوم امیدوارم حالت خوب باشه حرف سوم میخوام دعوتت کنم به یک سایت که امیدوارم ماهانه جایزه میده برنده تبلت یاپلاک طلا پکیج کارت هدیه بشی لطفا ازاین آدرس بیاتامنم امتیاز دعوت ازیک دوست رابگیرم وتوهم برنده بشی انشالله http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati حرف چهارم دوست داشتی من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوهستم بیاتابیشترباهم آشناشیم منتظرم امیدوارم دعوتماقبول کنی عزیزم[بوسه]
مامان عاطفه
7 مهر 93 21:20
همه پستاتون که قفل دارند پس چطوری این همه بازدید و کامنت دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
این از لطف دوستانه
مامان نازنین زهرا
10 مهر 93 20:57
سلام بابا شما که همه رو رمز زدین یه چیزی هم برای ما میذاشتین
مامان
پاسخ
مامان عاطفه
22 مهر 93 8:56
سلام اجی رمز عوض شده من ندالمشششششششش چیزی هم تو خصوصیم نبود
مامان
پاسخ
omadam golam
مامانيه نيكا
4 آبان 93 19:21
Salam azizam Man eteraghi ba webton ashna shodam Alman zendegi mikonid?? Manam alman ( berlin) zendegi mikonam
مامان
پاسخ
سلام . بله در دوسلدورف
مامانيه نيكا
6 آبان 93 22:00
اميدوارم هر جا زندگي ميكنيد موفق باشيد
مامان
پاسخ
ممنونم شما هم همینطور
مامان عسل 
5 دی 93 17:23
سلام دوست جونی خوبی عزیزم خیلی دوست داشتم مطالباتوبخونم ونظربدم ولی کلامطالبات رمزداره بیاپیشم دوست داشتی بهم رمزبده عزیزم..من ازطریق وب ستاره جونم باوبت آشناشدم..ممنون جیگرررررر
مامان
پاسخ
مامان عسل 
6 دی 93 16:27
سلام اعظم جون پیشم بیادیگه ..نکنه اومدیومارونپسندیدی...به خدادخمل خوبیماتوبیاپشیمون نمیشی
مامان
پاسخ
چشم عزیزم